(For selected articles translated in English language, click here)


"Yugoslavya yazıları" nedir? Buraya tıklayınız.



27 Aralık 2015 Pazar

Yugoslavya yazıları...

Çoğunlukla Bosna, eski Yugoslavya ve Balkanlar, zaman zaman Doğu Avrupa, nadiren gündeme dair 2010 yılının sonlarına doğru önce Sol Portal'a yazmaya başladım. Sonra İleri Haber'de devam ettim.

İlk başta sadece "bölgeden" özgün haber geçmeye çalışıyordum. Sonradan iki haftada bir yazı yazmaya başladım. İleri Haber'de köşe yazılarına daha da önem vermeye başladım ve (mümkün mertebe) haftada bir yazmaya başladım.

2014 Temmuz ayında TKP'deki ayrışma sürecinde Sol Portal'daki yazılarımı ve haberlerimi bir yerde toparlamak için bu bloğu açmıştım. Sonra vazgeçmiştim. Sol Portal'daki yazılarıma artık ulaşılamadığını görünce bloğu aktif hale getirmeye karar verdim.

Sol Portal'da yazdığım yazılarla, hem Sol Portal, hem de İleri Haber için hazırladığım haberler burada.

İleri haber'deki yazılarım için ise şuraya bakabilirsiniz.

"Neden Yugoslavya Yazıları" diye soruyorsanız, onun için de buraya bakınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder